Friday, December 21, 2007

Schengen - Wawelski na grillu i Zeus w Krakowie



MSWiA opublikowało na swoich stronach internetowych nowy spot TV. Na razie spot trafił do portalu youtube i na strony ministerstwa.

Muszę powiedzieć, że serce mi rośnie. Lekki kreskówkowy lot, atracyjna warszawska syrenka, nie mówiąc już o grillowanych pierogach na wspólnym krakowskim garden party Zeusa i Smoka Wawelskiego. Zawsze drażniły mnie oficjałki, jakie podsyłały mi przez telewizor różne urzędy. Ten spot od oficjałki jest baaardzo daleko. I dobrze.

To druga obok kampanii dowodów osobistych kampania informacyjna MSWiA, w której maczałem palce. Co prawda w tym wypadku jedynie wstępnie, bo realizacja kampanii przypadła na czas mojej nieobecności w instytucji, ale widzę że zasada im mniej tym lepiej daje się wdrożyć nawet w tak poważnym temacie jak konflikt bezpieczeństwa z otwartymi granicami.

A więc jeśli ktoś chce zobaczyć dziennik telewizyjny, w którym blond syrenka warszawska leci na biennale do Wenecji,a poznańskie koziołki nie trafiają do paki w Cordobie, ten niech zajrzy na youtube.

Mam nadzieję, że nikt tego filmu nie zatrzyma i kampania rozpocznie się lada moment - również w telewizji.

A dla tych co się napracowali - należne gratulacje.

2 comments:

Michał Żurawski said...

Witam,
Jestem zainteresowany przeprowadzeniem z Panem wywiadu na temat pańskiego doświadczenia w pr. Jeśli jest Pan zainteresowany, prosiłbym o kontakt na zurek42@gmail.com.
Pozdrawiam,
Michał Żurawski

__ said...

witam, proszę o kontakt mejlowy pod michal.rachon@gmail.com, pozostawiony przez Pana email wraca.

Michał Rachoń