W GPC tekst ukazał się w nieco zmienionej formie i pod redakcyjnym tytułem "Śledziem po ryju"
"A Dyduch jak się będzie stawiał, to dostanie w ryj" powiedział senator PO w słynnym wałbrzyskim nagraniu. Poseł PO z Gdyni, Tadeusz Aziewicz, też lubi ten surowy styl. Kampanię do sejmu rozpoczął od publikacji nagrania, w którym na twarzach trójki jego młodych współpracowników lądują zdechłe śledzie. "Śledź nas w internecie" brzmi przekaz spotu.
Jeśli jednak zastanowić się głębiej, to spot przedstawia cichych bohaterów ostatnich 4 lat. Co z podatkami? Co z przedszkolami? Co z aferą hazardową? Co wyście w ogóle robili przez te 4 lata? - dzielni znoszą kolejne razy za swych pryncypałów Młodzi Demokraci. Szkoda mi ich, bo kiedy przychodzi do kampanii, kiedy pracy jest najwięcej - partia w nagrodę za ich trud daje im mokrą rybą po pysku ku uciesze internautów.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment